söndag 9 maj 2010

En award till mig!

Jag har fått en award av Kajsa
Trodde att det skulle få fart på mitt bloggande, som har varit lite segt den sista tiden, men det tog ändå ett tag innan jag kom mig för att skriva. Här kommer i alla fall sju intressanta :-) fakta om mig:

1. Jag har väääldigt lång startsträcka, men när jag väl kommer igång har jag en väldig fart!
2. Jag har alltid massor av projekt på gång. De flesta blir tyvärr aldrig klara, men det är så roligt att börja på nya saker!
3. Jag har alltid en massa tvätt kvar att hänga upp när det är läggdags. Just nu piper det för fullt i källaren :-(
4. Jag har fått ett så roligt jobb att jag sitter här på söndagkvällen och längtar dit!
5. Jag tycker bäst om att göra saker som fort blir klara. Skulle så gärna vilja sticka en fin spetssjal, men bara tanken på att hålla på dag efter dag med samma sak ....
6. Jag kommer aldrig ihåg böcker jag läst eller filmer jag sett. Har t ex läst "Fem svarta höns" säkert bortåt 10 gånger.
7. Jag har väldigt dåligt minne ;-)

Jag skickar vidare till:

3 kommentarer:

  1. Tack snälla för att du tänkte på mig!
    Många kramar Annika

    SvaraRadera
  2. Tusen Tack för den fina awarden! Jag blev så glad! Glada Kramar från Leni

    SvaraRadera
  3. Hej !
    Men oj då ...
    Nu blev jag riktigt glad ..
    en AWARD till mig !
    Hur var de då man skulle göra .
    Jag har ju lite uppehåll på dator just nu pga. *sommar* på G
    Men jag tackar så himla mycke ....
    Ha det bäst // Ingmarie

    SvaraRadera