onsdag 11 mars 2009

Fnurror



För ett tag sen fick jag plötsligt N O G! Varenda gång jag tar fram mp3-spelaren och ska lyssna på musik har hörlurarna trasslat ihop sig. Det spelar ingen roll hur fint och försiktigt jag snurrar ihop och lägger ner dem. Efter ett hårt funderande kom jag på det. Jag satte mig och virkade in hela långa sladden och tänkte att nu ska mina hörlurar ALDRIG trassla sig mer!
Trodde jag, tra la la...
Hos Roman Sock hittade jag idag  "The Headphone Whale". En lite virkad val som man stoppar in hörlurarna i när man inte använder dem. Jättegullig. Är bara lite tveksam till om jag verkligen skulle ta mig tid att stoppa in dem så fint (?). Ännu mera tveksam till om det verkligen fungerar. Jag tror faktiskt att sladden trasslar sig även inne i valen. (Åtminstone min!)

5 kommentarer:

  1. Mkt.trevligt inslag "inslag" .Kämpa på!

    SvaraRadera
  2. Men snyggt med virkat fodral till sladden!

    SvaraRadera
  3. Sladdar trasslar sig alltid hur man än gör tycker jag :(

    Det var ju en kul idé att virka in sladden och valen är ju söt :) Men jag är också tveksam till att man skulle ta sig tid att stoppa in sladden så fint...

    SvaraRadera
  4. Du det var det smartaste jag sett på länge! Om du är först med virkad sladd så borde du ta patent på det ju :)

    SvaraRadera
  5. En så smart idé! Fina saker som du har gjort!

    SvaraRadera