onsdag 18 mars 2009

Premiären avklarad

Så har vi då äntligen haft premiär på "Is". Den egentliga premiären i söndags blev tyvärr inställd p g a sjukdom, så gårdagens föreställning fick i stället bli den första. Det gick ganska bra tycker jag. När föreställningen var slut fick jag den här fina blomman och när jag kom upp i logen såg jag på kortet att den var ifrån mina arbetskamrater. Så glad jag blev! Sen ropade någon på mig och sa att jag hade besök där nere. När jag kom ner på scenen stod mina arbetskamrater där! De hade bestämt för länge sen att de skulle gå på föreställningen och själv fixat biljetter. Gissa om jag blev överraskad! :)
Det finns fortfarande några biljetter kvar till de andra föreställningarna. Nästa föreställning är på fredag 19.30 på MAF, Scen 3. Klicka på "Is-affischen" uppe till höger så kommer du till Sångbolagets hemsida.

3 kommentarer:

  1. Grattis till att det gick bra på premiären. Kul att dina arbetskamrater kom och överraskade :)

    SvaraRadera
  2. Grattis! Önskar jag kunde komma och titta ikväll... Synd att man alltid jobbar så sent. Vilka underbara kollegor du har!

    SvaraRadera
  3. Kul att det gick bra på premiären och kul överraskning att dina jobbarkompisar kom dit och överraskade!

    SvaraRadera