fredag 7 september 2012

"99% ...

... av alla brev som skickas kommer fram dagen efter." Så lät svaret på min fråga om när brev med vanligt porto kommer fram. I ett brev, som postades igår, och uppenbarligen tillhörde den kvarstående procenten, låg den här:
Den är gjord för att passa den här:

En liten någon, 3,5 cm hög och som Syster Yster gett till kompisens dotter, som ressällskap och rumskompis när hon åker till London på söndag för att studera ett tag. Typiskt att just mitt brev skulle komma fram för sent.

Innan jag skickade den var jag tvungen att prova den på en av mina mininallar.

2 kommentarer:

  1. Hoppsan, jag svarade visst på fel blogg. :)
    Jaja, huvudsaken är att du ser svaret i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Så söt - typsikt när posten inte kommer fram i tid!

    SvaraRadera