fredag 23 januari 2009

En grå, men dock fredag

Idag jobbade jag inte så länge. Slutade mitt på dan. Det var ruggigt och grått och jag frös på vägen hem och längtade så efter en kopp varmt kaffe. Väl hemkommen hittade jag inte nycklarna. Hade gått ifrån dem på jobbet:( Det var bara att gå tillbaka igen. Fast jag tog faktiskt bussen dit. Och jag som skulle ha gjort så mycket idag. Jag tappade helt sugen. Bland annat hade jag tänkt gå och titta efter tyg till säng och sänggavel i vårt nytapetserade sovrum. Jag försöker hitta ett tyg som passar till tapeten, men det är inte så lätt. Framför allt kanske för att jag inte riktigt vet vad jag letar efter. Någon som har nån idé? Inte för rosa eller för romantiskt. Gillar den romantiska tapeten, men det får inte bli för mycket. Vi har vitt i övrigt och virkat vitt sängöverkast. Furugolv.

1 kommentar: